Saturday, May 16, 2015

RAHSIA MUDAH HAMIL DENGAN SPV

Tahukah Anda PCOS Mengganggu Kitaran Haid & Menjadi Punca Sukar Hamil ??
Tentu ramai yang tak tahu apa itu PCOS kan..dan bagi pengidap itu sendiri tak menyedari yang dia sebenarnya ada masalah PCOS..itulah punca ramai wanita sukar hamil..
Apakah Polycystic ovarian syndrome (PCOS)??
Penyakit ini disebabkan oleh ketidakseimbangan hormon di dalam badan, di mana terdapat berlebihan hormon lelaki dan insulin di dalam pesakit. Ini boleh mengakibatkan kitaran haid yang tidak teratur disebabkan tiada ovulasi, haid yang berpanjangan dan banyak, kemandulan, obesiti, pengangguan metabolisme gula dan kolesterol.
Kenapakah pesakit PCOS sukar hamil??
Ini disebabkan masalah ovulasi di kalangan pesakit PCOS. Tiap-tiap bulan, folikel kecil akan berkembang dan matang di dalam kilang telur, ovulasi akan berlaku apabila folikel itu matang dan dilepaskan ke dalam saluran peranakan. Akan tetapi apabila berlaku ketidakseimbangan hormon di dalam badan, i.e hormon lelaki dan insulin yang berlebihan, ini akan menyebabkan gangguan pada perkembangan dan kematangan telur. Ovulasi tidak akan berlaku dan kitaran haid terganggu. Oleh itu, pesakit akan lebih sukar untuk hamil.

Bagaimana Superrich Puteri Vanilla (SPV) dapat membantu anda??
• menyuburkan rahim umpama baja gred A++
• mengatasi masalah haid tidak teratur dan senggugut
• membersihkan vagina dari keputihan dan bendasing
• memperbetulkan kedudukan rahim
• menguatkan otot rahim

Betul ke boleh berjaya hamil???
SPV hanyalah minuman tambahan yang mempunyai khasiat untuk meningkatkan kesuburan. Anda yang tiada masalah kesihatan dan tiada masalah pada sistem peranakan digalakkan mencuba!!
Dengan pengambilan SPV yang konsisten, berserta doa dan tawakkal, in shaa Allah anda akan nampak jalannya. Jangan terus serahkan bulat-bulat pada takdir tanpa ada usaha dan ikhtiar. Saya tegaskan sekali lagi... Kepada anda yang benar-benar inginkan zuriat, cubalah amalkan pengambilan SPV ini. Tak salah kalau mencuba. Cuba amalkan dan tawakkal kepada Allah. Doa banyak-banyak. Semoga dipercepat menimang cahaya mata. In shaa Allah..
  
TESTIMONI BERJAYA HAMIL DENGAN SPV
Alhamdulillah..dalam tempoh sebulan saya mengambil spv, saya dah mengandung 7 minggu


TESTIMONI BERJAYA HAMIL DENGAN SPV
Suami mmg teringinkan anak lagi sebab anak yg kecil dah 11 tahun. Rasa nak ambil anak angkat..alhamdulillah Allah dah kurniakan anak sendiri dgn ikhtiar mengambil spv


TESTIMONI BERJAYA HAMIL DENGAN SPV
Selama 11 tahun menunggu kelahiran bayi..alhamdulillah sangat ditemukan dengan spv, saya dah mengandung 8 minggu.


TESTIMONI BERJAYA HAMIL DENGAN SPV
Penantian selama 5 tahun menunggu cahayamata, pelbagai produk saya dah cuba tapi tak berhasil. Dengan sekotak spv saya dah lekat..seronok sangat. Terima kasih sangat2 pada produk spv yang hebat..


Sekiranya telah berjaya hamil kami sarankan ditambah pengambilan Superrich Mocha agar ibu lebih bertenaga, cergas, sentiasa kenyang, hilangkan rasa mabuk/mual dan agar bayi dalam kandungan mendapat nutrien yg secukupnya.



NAK ANAK SENDIRI ?? ATAU ANAK ANGKAT ??
Dah lama tunggu kelahiran si kecilkan..sampai suami berniat nak dapatkan anak angkat..tapi si isteri tak pernah putus asa untuk dapatkan permata hati keluarga dari benih sendiri..Alhamdulillah..kini PAKEJ CINTA dapat membantu anda..




Kelebihan Raja Abi Cafe dalam: ➽ Meningkatkan keupayaan seks ➽ Meningkatkan libido & kesuburan ➽ Meningkatkan kadar hormon testosterone ➽ Menggalakkan pertumbuhan sel sperma ➽ Melancarkan pengaliran darah ➽ Meningkatkan stamina
manakala
Kelebihan Puteri Vanilla pula: ➽ Menyuburkan rahim umpama baja gred AA++ ➽ Mengatasi masalah kitaran haid tidak teratur dan senggugut ➽ Mengatasi masalah keputihan pada vagina ➽ Menghilangkan bendasing yang melekat pada dinding rahim ➽ Menguatkan otot rahim ➽ Memperbetulkan kedudukan rahim
boleh membantu anda dan pasangan mendapatkan cahaya mata walau sudah bertahun kahwin,sudah lama tidak mendapat cahaya mata dan sukar untuk hamil,inshaaAllah dengan izinNYA jua.
Anda ingin tahu lebih lanjut tentang PAKEJ CINTA??Jom
Whatsapp /Telegram/ SMS Ke 017-3278917
InshaaALLAH,kami akan berikan layanan dan khidmat nasihat PERCUMA kepada anda.




PAKEJ CINTA
RM159 POSTAGE RM12
JOM WHATSAPP/TELEGRAM KE 017-3278917

No comments:

Post a Comment