Monday, January 30, 2012

TERAPI RESDUNG (Perkhidmatan dari Rumah ke Rumah/Pejabat)

Terapi Resdung (Perkhidmatan dari rumah ke rumah/pejabat) 

Kaedah terapi steamer digabungkan bersama rumusan herba yang berkualiti. Sesuai untuk merawat resdung, merawat asma & lelah, membersihkan paru-paru, mengurangkan jerawat, mengurangkan kedutan serta meningkatkan tona kulit.
(RM50.00)

Multi Purpose Solution - Rumusan herba yang khas untuk terapi resdung digabungkan dengan kaedah steamer. Kaedah ini dapat membantu melancarkan sistem pernafasan bagi pengidap penyakit asma dan lelah kerana ia dihidu terus ke paru-paru. Ramuan - cayenne pepper, capsicum, twisted chilli, calendula, eucalyptus.

(RM35.00)

Natural Allergy Facemask - Mask yang dicipta khas bagi menangani masalah resdung, jerawat dan jeragat. Ia juga dapat menyekat pembiakkan ulat-ulat resdung yang terdapat dalam kulit wajah. Di samping itu, ia juga dapat membersihkan sel-sel kulit mati pada wajah. Ramuan - Wheat germ, Algae, Chammomile, Peppermint, Aloe Vera.

(RM35.00)
Natural Vitamin C Facemask - Mask yang dicipta khas bagi mengembalikan keanjalan dan ketegangan kulit wajah. Ia juga dapat mencerahkan tona warna kulit wajah. Ramuan : Wheat Germ, Corn Starch, Oat Powder, Kolagen.

* Perunding kecantikan diperlukan (Sila hubungi Rosszabeauty 2U 017-3278917 sekiranya berminat)

Kami menyediakan perkhidmatan facial ke rumah2 dan pejabat2, hubungi Pn. Ross utk temujanji.


No comments:

Post a Comment