Thursday, December 26, 2013

SUPERRICH PUTERI VANILLA

INGIN KELIHATAN 'GORGEOUS, AWESOME & PASSIONATE' ????????????

Kepada semua wanita yang inginkan kesempurnaan luar dan dalam...jom cuba jangan tak cuba. Produk hangat keluaran Eida Hasan Pretty Shop (EHPS).

Siapa yang memerlukan SuperRich Puteri Vanilla ni ye..?? 

1. WANITA YANG BELUM BERKAHWIN:

 Seawal 4 hari SPV menjadikan susuk badan anda berubah. Rupa mukabumi yang mendatar menjadi beralun dan berombak. Penampakan rupa bentuk payudara yang montok dan ampuh juga bentuk punggung yang naik bulat dan pejal.

 

2. WANITA YANG SUDAH BERKAHWIN:

Seawal 4 hari SPV menyebabkan mata suami anda yang rabun menjadi celik bersinar disebabkan susuk tubuh anda yang berstatus Mak Dara Anak Lapan berubah menjadi Anak Dara Pujaan di malam pertama. Lurah yang hambar kembali menjadi Lurah Dalam. Lorong yang Longgar kembali menjadi Ketat dan Grip yang Super Hebat!

 
3. WANITA YANG SEDANG BERPANTANG / LEPAS BERSALIN / SEDANG MENYUSUKAN ANAK:

SPV juga mampu mempercepatkan proses penyembuhan luka, mengecutkan rahim, mencuci rahim (mengeluarkan semua darah kotor) serta memperbanyakkan susu badan. Ia jua menguatkan otot pelvis selepas melahirkan bayi dan menguatkan bahagian dalaman yang memainkan peranan 'grip'.

 
4. WANITA YANG INGINKAN ANAK / SEDANG BERUSAHA MENDAPATKAN ZURIAT:

SPV mengembalikan rahim ke kedudukan asal dan menyeimbangkan hormon sesuai untuk mereka yang merancang untuk mendapatkan zuriat.

IN SHAA ALLAH, andai kita berusaha untuk memperbaiki kesihatan dan kecantikan luar dan dalam, pasti akan mendapat hasil yang diinginkan.

Dengan izin Allah, kami mampu menjadikan para wanita kembali GEMBIRA & TERSENYUM!!!

PM SEGERA UNTUK KETERANGAN LANJUT!!




✿✿✿ SuperRich Puteri Vanilla (SPV) ✿✿✿
RM69.00 (WM)       RM74.00 (EM)

Bandingkan harga kami...
SPV paling murah dalam pasaran!!!
Dengan segala khasiat yg ada, tiada produk lain yang setanding SuperRich Puteri Vanilla (SPV)...

15 sachets (25gm/sachets)
Cara Hidangan: dibancuh dengan air panas, diambil ketika perut kosong sebelum tidur malam.

----------------------------------------
Bahan2 yg terkandung dlm SPV:
----------------------------------------
Pueraria Mirifica, Manjakani, Collagen (Fish), Maquiberry Extract, Tomato Extract, Apricot Extract, Delima Extract, Manggis Extract, Durian Belanda Extract, Vitamin B17, Honey, Soy Protein, Habbatussauda, Oligo Fruktosa, Kurma & Biji Anggur.

------------------------------------------------------------------------------------------
NAK 'GORGEOUS, AWESOME, PASSIONATE' & MANTOOPP
------------------------------------------------------------------------------------------

SPV penyelesaiannya...

1- Hasil gabungan terbaik terdiri daripada ekstrak buah tomato, manggis, delima, biji anggur, biji apricot, durian belanda, pueraria yang terpilih, manjakani, madu, kurma, Oligo, habbatussauda, maquiberry, protein soya dan vitamin B17 menjadikan SuperRich Perfect Lady cukup khasiat umpama memakan gabungan 15 makanan tambahan/jamu/vitamin untuk tampil anggun, menawan dan menggiurkan.

2- Memontokkan eset utama wanita (pinggul dan payudara) . Montok secara semulajadi.

3- Menegangkan dan menganjalkan payudara yang kendur terutama sekali bagi wanita yang mempunyai payudara yang jatuh selepas melahirkan bayi dan selepas berhenti menyusukan bayi.

4- Memejalkan dan membentuk pinggul sesuai untuk wanita yang berpunggung leper/ kecil dan ingin punggung yang seksi seperti artis Hindustan. Pastinya bentuk badan anda lebih menarik dengan memiliki aset punggung idaman suami anda.

5- Menjadikan kulit anjal dan muda. Kesan bukan setakat pada payudara tetapi menyeluruh termasuk menghasilkan kulit yang halus mulus seperti muda remaja. Manfaat dua dalam satu yang anda perolehi hasil pengambilannya pastinya menguntungkan anda.

6- Dapat mengetatkan vagina bagi wanita yang menghadapi masalah vagina longgar dan keputihan. Suami pasti tersenyum gembira sampai termimpi-mimpikan anda setiap malam.

7- Mengembalikan rahim ke kedudukan asal dan menyeimbangkan hormon sesuai untuk mereka yang merancang untuk mendapatkan zuria

8- Meransang bahagian dalam miss v untuk menghasilkan cecair semulajadi/pelincir.

9- Menguatkan otot pelvis selepas melahirkan bayi dan menguatkan bahagian dalaman yang memainkan peranan 'grip'. Semestinya menjadi idaman setiap pasangan. Mengembalikan keperawanan seperti malam pertama. Dara selepas melahirkan.

10- Mengekalkan awet muda walau sudah berusia. Bak kata orang pantai timur. "Awet Mudo Sokmo".

▶▶ CARA PEMBELIAN MUDAH ◀◀

 SMS/WHATSAPP 'SPV' DAN HANTARKAN KE 017-3278917

Kami akan berikan no akaun utk bank in bayaran..






OK..kawan2..di sini saya sertakan testimoni pelanggan yang suka sangat dengan SuperRich Puteri Vanilla (SPV)

Testimoni yang best sekali..setelah menanti selama 5 tahun untuk mendapat zuriat berakhir dengan SuperRich Puteri Vanilla ni. Kita hanya berikhtiar Tuhan yang menentukan. Tak salah mencuba kan? Mari la ramai2 kita cuba SuperRich Puteri Vanilla ni..

 "selepas 5 hari mencuba SkinRich Puteri Vanilla saya perasan yang punggung saya dah membentuk..dah ada shape sebelum ni rata je"
 "Assalam..sis, saya nak share pertama kali minum SkinRich Perfect Lady (SuperRich Puteri Vanilla) ni badan rasa segar, sakit badan pon hilang. Hari ke-3, breast dah mula rasa berdenyut2 sampai hari ke-5. Memang terasa la sis effect SuperRich Perfect Lady (SuperRich Puteri Vanilla) ni cepat sampai kepala pon rasa pening2. Suami pon nampak perubahan diri saya terutama bahagian punggung dan buah dada"


"Saya perasan yang rambut lembut dan tak banyak yang gugur. Punggung dah berisi sikit berbanding dulu leper je. Keputihan pon dah berkurang"


"Sejak mengamalkan SuperRich Perfect Lady (SuperRich Puteri Vanilla) ni saya rasa hubungan suami isteri semakin intim dan makin bahagia"



"Dengan pengambilan SuperRich Perfect Lady (Superrich Puteri Vanilla) ni rambut saya dah kurang gugur terutama lepas syampu. Lepas tu jerawat yang kecik2 dah takde sebab kulit saya jenis berminyak dan berjerawat"


Lepas habis sekotak mencuba SuperRich Perfect Lady (SuperRich Puteri Vanilla) ni..jerawat yang selalu keluar time nak period dah takde. Sakit kepala pon dah hilang. Breast dah tak kendur, keputihan pon dah semakin ok. Memang terbaaeek la SuperRich Perfect Lady (SPV) ni.."




TESTIMONI BERSIHKAN RAHIM SELEPAS KEGUGURAN

Kami nak share kegembiraan sorang customer yg baru lepas keguguran, tp takut nak cuci kat klinik. Sakkiiittt... Survey punya survey kat google terjumpa #testimoni #spv terus nak cuba.
Alhamdulillah..sekarang dah betul2 bersih. Customer ni happy sgt2. Husband pon happy dan bagi duit untuk repeat order. Jangan stop katanya.
Terus nak jadi pengedar sb nak sama2 share kebaikan SPV sb ramai  lagi yg kat luar sana yg belum tau hebatnya SPV ni.
Rasa terharu sgt bila baca testimoni ni..sb katanya belum pernah jumpa produk sehebat dan sebagus SPV..
Alhamdulillah... Mmg setiap kali dpt testimoni rasa nk nangis... Sbb berjaya bantu customer... Sebenarnya raaaamai lg yg perlu dibantu... Yelah kan... Kaum wanita mmg terdedah dgn mcm2 penyakit... Setiap sisi tubuh badan nak kena jaga elok2 terutamanya yg dalam2 tu... Spv ni sbg asbab je... Berasaskan buah-buahan + herba terpilih, khas utk wanita yg pentingkan kesempurnaan... Sama juga mcm kita makan ubat... Menjadi atau tak, segalanya urusan Allah... ‪#‎SuperRichPuteriVanilla‬ sememangnya ‪#‎LuarBiasaHabisss‬!!!





ATASI MASALAH RAHIM JATUH DENGAN SUPERRICH PUTERI VANILLA

Rahim atau peranakan jatuh adalah satu perkara yang biasa berlakudi kalangan kaum wanita. Dianggarkan, hampir separuh daripada mereka yang pernah melahirkan anak akan mengalaminya di kemudian hari. Malahan bagi wanita yang belum berkahwin atau melahirkan juga mempunyai risiko rahim/peranakan jatuh.

SUPERRICH PUTERI VANILLA dapat:
- merawat masalah rahim jatuh
- menyuburkan rahim umpama baja gred AAAA
- mencegah kanser payudara dan kanser serviks
- merawat masalah kerap buang air kecil
- menghasilkan cairan semulajadi vagina
- mengatasi masalah keputihan
- mengatasi masalah haid yang tidak teratur, tidak lancar serta masalah senggugut. 

Namun begitu ramai yang enggan berjumpa doktor atas alasan malu, ditambah dengan keadaan rahim jatuh itu sendiri yang tidak menggangu kehidupan hariannya.

Rahim jatuh berlaku dalam keadaan di mana ligamen dan otot-otot di pelvis (pinggul) menjadi lemah atau rosak dan tidak boleh lagi menampung organ pada bahagian itu.

Apabila ini berlaku, rahim akan jatuh keluar faraj, pundi kencing akan menonjol ke dinding faraj dan usus besar menonjol arah belakang faraj.

Walaupun tidak sapai mengancam nyawa tetapi ia mendatangkan ketidakselesaan serta penderitaan emosi, kadang2 seseorang itu boleh mendapat lebih dari sejenis rahim jatuh.

Selain itu juga, SUPERRICH PUTERI VANILLA (SPV) dapat: 
       * membesar, menganjal dan menegangkan payudara
       * merapat, mengetatkan rahim dan faraj
       * menjadikan punggung lebih bulat dan pejal
       * mengatasi masalah keputihan dan senggugut
       * memberi tenaga dan kecergasan yang berganda
       * mencegah kanser
       * menjadikan kulit cerah, gebu serta awet muda
       * menganjalkan kulit yang melendut
       * melambatkan proses penuaan
       * melansingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak
       * merawat masalah yang berkaitan dengan rahim
       * menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
       * mengetatkan vagina
       * mencegah dan mengurangkan penyakit migrain
       * membantu menggelapkan rambut beruban & menggalakkan pertumbuhan rambut
       * mengatasi masalah sukar tidur
       * menjadikan kulit putih gebu
       * memudarkan parut-parut hitam
       * memudarkan jeragat
       * merawat tumit kaki yang merekah
       * menghilangkan masalah jerawat
       * menguatkan kuku dan rambut, mengatasi masalah rambut gugur


HASILNYA-----------> Ia menyebabkan anda sentiasa awet muda dengan kulit yang anjal dan       CANTIK JELITA


CARA HIDANGAN:
Dibancuh dengan air panas, diambil ketika perut kosong sebelum tidur malam. 

Bahan2 yang terkandung dalam Superrich Puteri Vanilla (SPV):
Pueraria Mirifica, Manjakani, Fish Collagen, Maquiberry Extract, Tomato Extract, Apricot Extract, Delima Extract, Manggis Extract, Durian Belanda Extract, Vitamin B17, Honey, Soy Protein, Habbatussauda, Oligo Fruktosa & Biji Anggur

**SUPERRICH PUTERI VANILLA dulunya adalah Superrich Perfect Lady.....jangan kompius eehh.
Kandungan dan kehebatan keberkesanannya tetap sama & mantoopp.



No comments:

Post a Comment