Tuesday, February 12, 2013

SF BEAUTY SKINCARE




SORRY.... TEMPORARY NOT AVAILABLE....


PRODUK SF BEAUTY SELAMAT, BEBAS BAHAN KIMIA BERBAHAYA...YANG PALING PENTING PRODUK SF BEAUTY MENDAPAT KELULUSAN DARI KKM


SF BEAUTY SKINCARE merupakan penemuan daripada sumber semulajadi untuk rawatan yang ringkas bagi menyerlahkan kecantikan semulajadi. Sf Beauty bertindak meningkatkan metabolisma kulit dengan penjanaan sel-sel baru, melambatkan proses penuaan, mengurangkan garis halus, menambah ketegangan kulit wajah dan mengekalkan kelembapan semulajadi agar kulit kelihatan muda sentiasa. Mengandungi vitamin E untuk merawat muka dengan menghilangkan jerawat, bekas jerawat, jeragat, mengecilkan pori-pori serta mencerahkan kulit wajah anda. SF Beauty Skincare ini sesuai untuk lelaki dan wanita.




FUNGSI KRIM SIANG SF BEAUTY....Sebagai pelindung UV & pelembab kulit, menghalang cuaca panas dan hidrasi yg boleh menyebabkan kulit kering. Krim siang SF BEAUTY boleh dijadikan alas bedak, mencegah debu dan kotoran kosmetik dari terkena pada lapisan kulit.Meratakan tona kulit dan melicinkan kulit. ia mempunyai anti oksida yang tinggi, mampu merawat, menganjalkan kulit, menghalang cuaca panas dan hidrasi yang boleh menyebabkan kulit kering. Krim siang SF Beauty boleh dijadikan alas bedak, mencegah debu dan kotoran kosmetik dari terkena pada lapisan kulit. Selain kunyit, kandungan yang ada dalam krim siang SF Beauty ialah temulawak, sejenis tumbuhan herba yang melambatkan proses penuaan, berkesan mengubati jerawat dan merawat bintik-bintik hitam pada kulit. KRIM SIANG SF BEAUTY - Dipakai pada siang hari untuk mmelindungi dari sinaran UV. Boleh dipakai sebagai alas bedak dan sesuai untuk semua jenis kulit.

FUNGSI KRIM MALAM SF BEAUTY..Berfungsi mengangkat sel-sel mati pada kulit, menggantikan kelembapan yang hilang akibat cuaca siang yang panas serta memulihkan kembali sel-sel yang lesu dan letih agar bangun pagi kulit lebih segar dan berseri. Krim malam SF Beauty dipakai pada malam hari untuk merawat wajah.

KANDUNGAN :- Diperkaya dengan sumber tumbuh-tumbuhan pergunungan serta zat tambahan dari sarang burung walit. Ia berupaya menyubur dan merangsang sel kulit agar sentiasa awet muda, halus, licin, lembut dan anjal. Selain menyegar dan melembabkan kulit, khasiat sarang burung walit juga boleh mengurangkan kedutan halus serta mencerahkan wajah.



SABUN PEMBERSIH SF BEAUTY

Sabun pembersih SF Beauty adalah campuran ekstrak buah-buahan dan madu lebah. Keistimewaan madu lebah memang sudah diketahui umum dalam memberikan kesihatan dan kecantikan kulit sejak zaman-berzaman.

Sabun Pembersih SF Beauty (Vitamin C) - Asid Askorbik dalam sabun pembersih SF Beauty membantu mereka yang bermasalah jerawat dengan mengawal pembiakan bakteria penyebab jerawat, mempercepatkan pnyenbuhan luka, merawat parut serta menguatkan tisu kulit dan badan. Vitamin C amat diperlukan dalam proses pembentukan kolagen iaitu jalinan protein penting berperanan membentuk lapisan kulit sihat dan kuat. Selain itu, vitamin C berupaya mengawal pengeluran sebum berlebihan yang menyebabkan kulit sangat berminyak yang akhirnya menutup pori-pori kulit dan menyebabkan bintik putih dan hitam di wajah. Dengan amalan Sabun Pembersih SF Beauty secara berterusan kulit akan tampil lebih licin, halus dan anjal.

Sabun Pembersih SF Beauty (Vitamin E) - Tocopherol Acetate (FDA Approved) merupakan sumber vitamin E semulajadi yang diperolehi dari minyak sayuran. Bersifat larut lemak dan merupakan vitamin yang mudah menyerap dan menembusi lapisan kulit bagi memberikan kesan antioksidan yang sangat bagus untuk kesihatan dan kecantikan kulit. Ia membantu melindungi lapisan kulit dari sinar UV dan radikal bebas, mengekalkan kelembapan, mengurangi tanda-tanda penuaan serta mengurangi radang. Cukup dengan hanya bersabun 2-3 kali sehari untuk anda merasai manfaat ini. Mencegah dari awal lebih baik...rawat dan peliharalah aset wajah anda sebaik mungkin dari usia muda remaja. SF Beauty Skincare sesuai untuk lelaki dan wanita

Testimoni pelanggan yg berpuashati dengan penggunaan SF Beauty Skincare.





TESTIMONI SF Beauty Skincare


TESTIMONI SF Beauty Skincare





TESTIMONI SF Beauty Skincare



TESTIMONI SF Beauty Skincare



TESTIMONI SF Beauty Skincare



TESTIMONI SF Beauty Skincare



Sekiranya anda berminat mendapatkan set SF Beauty Skincare ini, sila emel RosszaBeauty2U di rossza416@gmail.com atau sms/call/whatsapp kami di hotline 017-3278917. TQ...jangan lupa utk LIKE kami di www.facebook.com/RosszaBeauty2U atau join as Followers utk memenangi HADIAH misteri setiap bulan

3 comments:

  1. sya nak nie..bape nye harganye??
    reply me asap please

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk tempahan boleh hantar mesej/whatsapp ke 017-3278917 atau emel ke rossza416@gmail.com.
      Terima kasih..

      Delete
  2. kalau betul sf beauty ada mercury mgapa sya dah guna slama berbulan bulan dah kulit muka takde apa apa pun,mala kulit makin sihat dan terjaga,klau betul ada dah lama kulit muka sya dah rosak.malah yg dah pakai slama ni pun berpuas hati dgn produk ni berbanding dgn produk terlaris d pasaran.

    ReplyDelete